آبتينآبتين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

آبتین زندگی مامان

جشن تولد

1390/12/6 11:12
نویسنده : شراره
494 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تولد آبتين اما به دليل اينكه پدرم آنژيو قلب شده جشن تولد آبتين را جمعه هفته بعد توي خونه مي‌گيريم روز دوشنبه هم توي مهد براش جشن تولد مي‌گيرند به دليل اينكه مهدشون روز‌هاي دوشنبه را براي جشن تولد بچه ها اختصاص داده، كلي هم سفارش دادند 4 كيلو كيك 70 ظرف يكبارمصرف(پيش‌دستي و چنگال) 70 كادو براي بچه‌هاي مهد، خوراكي كه من قراره ذرت بو داده براشون بگيرم.

ديروز با پيمان و آبتين رفتيم كيكش سفارش داديم كيكش يك موشك كه داره به فضا پرتاب مي‌شه خودش اونو انتخاب كرده آخه به فضانوردي، سفينه و موشك خيلي علاقه داره (مشتري پرو پا قرص مجله‌هايي كه براي پيمان از ناسا ارسال مي‌شه شايد هر مجله تازه‌اي كه مياد يك ساعتي مشغول ديدن عكس‌هاي اونه اگر هم پيمان باشه كه مثل آدم بزرگ‌ها مي‌شينه تمام تصاوير براي آبتين شرح مي ده) البته علاقه اولش دايناسورهاست كه متاسفانه قنادي شكلي كه مربوط به دايناسورها باشه نداشت. دو مدل هم شمع خريد يكي شير و پلنگ و فيل و ببر يك مدل هم شكل ماهي

خودم نوشتم : پسر گل من امروز چهارسالش تمام مي‌شه خدايا  شكرت به خاطر نعمت بزرگي كه به من عطا كردي خودت صبر و توانايي و دانش نگهداري و تربيتش به من بده.

تولدت مبارك عزيز دلمقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان احسان
6 اسفند 90 14:41
تولللللللللللللللللدت مبارک عزیز دلم مبارکه مبارکه مبارک


ممنون از لطفت احسان جون ببوس
بهار(مامانی شهراد)
7 اسفند 90 12:07
........(_\......... .../_)...) \........ ../ (....(__)...... .(__)...oooO.... Oooo.............. . . . زود بیا دنبالم آپ کردم... عزیزم منتظر عکسای تولدتم