آبتينآبتين، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

آبتین زندگی مامان

شيريني

1390/12/6 11:29
نویسنده : شراره
973 بازدید
اشتراک گذاری

آبتين عاشق شيريني تر مخصوصاً نون خامه‌اي (يك چيز جالب و عجيب در دوران بارداري من وقتي نون خامه‌اي مي‌خوردم مقدار جنب‌و جوش‌ها و لگدهاي آبتين بيشتر مي‌شد يك چيز جالب ديگر اينكه در دوران بارداري عطسه‌هام دوتايي شده بود درحالي كه قبلا من فقط يك عطسه مي‌كردم بعد وقتي آبتين به دنيا اومد هر وقت عطسه‌ مي‌كنه دوتا عطسه پشت سر هم مي‌كنه البته من بعد از بارداري عطسه‌هام مثل قبل يكي شد كه اين خيلي براي من عجيبه) داشتم مي‌گفتم كه آبتين نون خامه‌اي خيلي دوست‌داره ديروز كه رفته‌بوديم كيك تولدش سفارش بديم توي قنادي آبروي ما برد رفته‌بود جلوي يخچالي كه نون خامه‌اي توش بود و بلند بلند داد مي‌زد من از اينها مي‌خوام پيمان هم مي‌گفت بابا توي نوبتيم سفارش دادم برات الان مي‌گذاره باز داد مي‌زد آقا لطفاً از اين نون خامه‌ايها براي من بزار آخر به فروشنده گفتم آقا لطفا يكدونه از اونها به من بديد بعد به مشتري‌هاتون برسيد بالاخره يك دونه بهش دادم تا ساكت شد اوه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان بیتا
6 اسفند 90 12:30
**********\/***\/****\/*************
**********/\***/\****/\*************
**********||***||****||*************
**********||***||****||*************
**********||***||****||*************
******(---------------------------------)********
******(----------تولدت مبارک--------)********
******(---------------------------------)********
******(----------تولدت مبارک--------)********
******(---------------------------------)********
******(----------تولدت مبارک--------)********
******(---------------------------------)********
**********************************
**********************************


متشكرم
مامان رها
6 اسفند 90 14:42
سلام عزیزم عزیزم سلام دوست دارم عاشقتم وسلام
تولد تولد تولدت مبارک بیا شمع ها رو فوت کن که 100 سال زنده باشی

به ما هم سر بزن اگر قابل دونستی


مرسي عزيزم حتماً خدمت مي‌رسم
مامان علی خوشتیپ
6 اسفند 90 14:43
تولدت مبارک عزیزم.الهی 120 ساله شی


مرسي عزيزم
مامان دیبا و پرنداش به نون خامه ای به خاله اعظمش هم رفته باشه.
6 اسفند 90 21:26
سلام دوستم
تولد گل پسری مبارک.
امیدوارم حال باباجون زودتر روبه راه بشه و مشکلی نداشته باشند.

از خدا که پنهون نیست فکر کنم علاقه


سلام، عزيزم از لطفت متشكرم، بعيد نيست.
maryam - omid
8 اسفند 90 9:42
salam doostam nemidoonam chera inja nemitoonam fsrsi benevisam
tavallode gol pesaret mobarak bashe ishalla 1000 sale beshe dar kenare shoma


مرسي عزيزم
فلفل بانو
14 اسفند 90 14:05
سلام تولدش مبارك انشالله داماديش رو ببيني


متشكرم عزيزم