آبتينآبتين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

آبتین زندگی مامان

پسر حرف گوش نكن

1390/12/3 15:05
نویسنده : شراره
632 بازدید
اشتراک گذاری

آبتين تازگي‌ها اصلا به حرف‌هاي من توجه نمي‌كنهگریه هرچيزي صدبار بايد بهش بگم ديروز براي اولين بار مجبور شدم به خاطر حرف گوش نكردنش و كارهاي بدي كه انجام مي‌داد تنبيهش كنم با اجازتون چندتا نيشگون از پاش گرفتمعصبانی بعدش خودم خيلي ناراحت شدمناراحت ولي ديگه نمي‌دونستم بايد چه كار كنمسوال نه تشويق نه محروم كردن از بعضي چيزهايي كه دوست داره جواب نمي‌داد حتي ترسوندنش از آمپول راستش كم آوردم بايد چندتا كتاب در مورد اين موضوع بخرم اگر كتابي به نظرتون مي رسيد يا راه حلي كه اثربخش باشه به من بگوييد و من راهنمايي كنيد ممنون مي‌شم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان دیبا و پرند
3 اسفند 90 20:16
سلام دوستم
به جای کتاب یه خورده اعصاب و صبر برای خودت تهیه کن . بهتر جواب میده. اقتضای سنش هست و خیلی نمی تونی کار خاصی انجام بدی.


مرسي از راهنماييت سعي مي‌كنم
مامان چشم عسلي
6 اسفند 90 7:13
ماماني غصه نخور اين سن براي بچه ها يعني استقلال يعني خودم بلدم مثل نوجوان ها مي مونن.تولدش هم مبارك


متشكرم عزيزم
خاله ستاره
6 اسفند 90 7:23
مژده مژده!!!مجله قاصدک راه اندازی شد. ضمن آرزوي سلامتي براي شما و دلبندتان از شما دعوت میکنیم با نظرات سازنده خود ما را یاری فرمایید منظرتان هستیم
مامانی درسا
6 اسفند 90 7:49
عزیزم تولدت مبارک . امیدوارم همیشه شاد باشی و سالم . :


متشكرم مامان درسا
رادین عشق زندگی
6 اسفند 90 10:55
سلام جوجو خان تولدت مبارک ان شالله 120 ساله شی


سلام متشكرم
مامان احسان
6 اسفند 90 14:43
احسان هم از زمان ورود به 4 سالگی دقیقا همین شکلی شده عزیزم نگران نباش طبیعی و امیدوارم خدا کمک کنه بتونیم صبور باشیم


من هم اميدوارم