آبتينآبتين، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

آبتین زندگی مامان

ورود به مهد جدید

1391/7/3 13:24
نویسنده : شراره
996 بازدید
اشتراک گذاری

آبتین از اول مهر رفت مهد شادزی در ظاهر که مهد خوبیه امیدوارم واقعا همینطور باشه روز اول با هم رفتیم و مدیر مهد من و آبتین به مربییش معرفی کرد اسمش سمیه جون بود صورت مهربونی داره سمیه جون آبتین برد به کلاس و به بچه‌ها معرفی کرد من هم رفتم داخل دفتر نشستم قبل از رفتن آبتین مدام بهم می‌گفت مامان پیشم بمونیا من هم بهش قول دادم که می‌مونم حدود یک ساعت نیم اونجا بودم بعد خانم مدیر گفت برای امروز کافیه لطفاً آبتین ببرید ما هم اومدیم خونه روز دوم ٣ ساعت در مهد موند که مامان زری ساعت ١٢ رفت آبتین گرفت. امروز هم از ٣٠/٨ رفته مهد و قرار شد که امروز به خاطر اینکه ناهارشون ماکارونی هست و آبتین دوست داره برای ناهار هم بمونه تا بیشتر از مهد خوشش بیاد و ساعت ١٣ مامان نرگس بره آبتین بگیره فعلا زحمتش به عهده مامان بزرگ هاست دستشون درد نکنه خدا عمرشون بده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)