آبتينآبتين، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

آبتین زندگی مامان

شب بیداری

1391/6/29 10:16
نویسنده : شراره
1,162 بازدید
اشتراک گذاری

در پست قبلی گفتم دارم تلاش می‌کنم آبتین سرجای خودش بخوابه ولی هنوز کامل موفق نشدم شب‌هایی که پیمان هست تا اندازه‌ای این امکان‌پذیره ولی شب‌هایی که پیمان نیست به بهانه این که می‌خواد مواظب من باشه یا اینکه تنهایی می‌ترسه میاد تو تخت من و واقعا هم شبی که پیمان هست احساس امنیت بیشتری می‌کنه و راحتر می‌پذیره که توی تخت خودش بخوابه البته باید پیشش بخوابم تا خوابش ببره و نصف شب هم اگر بلند بشه دردسر دارم می‌خواد بیا تو تخت ما پیمان هم اجازه نمی‌ده برای همین مثل روح سرگردان توی خونه می‌چرخه اولش گریه و نق نق می‌کنه بعد وقتی می‌بینه کسی توجهی نمی‌کنه تمام برق‌ها روشن می‌کنه، کتاب‌ها و اسباب‌بازی‌هاش میاره دورش می‌چینه شروع می‌کنه به کتاب‌خوندن و بازی کردن واقعا موجود عجیبیه من که موندم چه باید بکنم به مشاوره نیاز دارم باید دنبال یک روانشناس خوب بگردم . شما عزیزان که این مطلب را می‌خونید اگر راهکاری به نظرتون میرسه من راهنمایی کنید و یا یک روانشناس خوب معرفی کنید. متشکرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)