آبتينآبتين، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

آبتین زندگی مامان

روز جهانی کودک

1391/7/19 13:52
نویسنده : شراره
910 بازدید
اشتراک گذاری

روز جهاني كودك به همه كودكان دنيا مبارك باشه، اميدوارم روزي برسه كه هيچ كودكي بي‌سرپرست يا بدسرپرست يا بي‌خانمان نباشه و همه كودكان در صحت و سلامت در كانون گرم خانواده زندگي كنند.

يكشنبه مهد آبتين به مناسبت روز جهاني كودك داخل يكي از پارك‌هاي شرق تهران به نام ياسمن جشن گرفته بود البته يادداشت داده بودند كه مهد ساعت 14 تعطيل مي‌شه و جشن ساعت 16 در پارك آغاز خواهد شد به همين دليل بنده زودتر مرخصي گرفتم تا ساعت 14 بتونم آبتين از مهد بگيرم بعدشم رفتيم خونه حالا بماند كه پونصد بار تو راه آبتين به من گفت كي مي‌ريم جشن بالاخره ساعت 30/16 با مامان نرگس رفتيم پارك، بد نبود يك قسمت عمو قصه‌گو قصه مي‌گفت يك قسمت بچه‌ها نقاشي و كاردستي درست مي‌كردند يك قسمت بچه‌ها گريم مي‌شدند و يك قسمت هم  يك خرگوش و يك پرنده آورده‌بودند براي تماشا كه آبتين دنبال‌بازي با دوستان به بقيه ترجيح داد البته اول رفتيم گريم شد مدام به خانم گريمور مي‌گفت من مي‌خوام ببر بشم، پس از گريم هم يك پسر كه هم قد و قواره خودش بود آورد پيش من گفت مامان با دوستم آشنا شد (اين تربيتش من كشته) اسمش علي اميره دوستش گفت آبتين اميرعلي آبتين هم خنديد گفت ببخشيد اشتباه شد اميرعلي و دويدند رفتند مشغول بازي شدند من و مامانم هم كمي نشستيم با هم صحبت كردن ساعت 18 برگشتيم خونه البته خونه مامان نرگس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)