آبتينآبتين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

آبتین زندگی مامان

ملاقات مامان زري

1390/7/11 22:30
نویسنده : شراره
492 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز مامان زري به علت اينكه مينيسك پاش پاره شده عمل كردند پيمان هم از صبح تا عصري پيش مامانش بود ولي من نتونستم برم پيشش براي همين امروز تصميم گرفتم برم ملاقاتش اول مي‌خواستم برم آبتين از مهد بردارم ببرمش خونه مامانم بعد برم بيمارستان ديدم خيلي دير مي‌شه براي همين آبتين با خودم بردم البته با دوستم نيلوفر كه خونشون نزديك بيمارستان بود رفتم  نيلوفرجون من دم بيمارستان پياده‌كرد آبتين هم از دم بيمارستان تا اتاق مامان زري كلي سؤال كرد مامان زري چي شده؟ چرا بيمارستانه؟ آقاي دكتر كجاست؟ مامان زري با آمبولانس اومده بيمارستان؟ ... بعد تا رسيديم دوباره از مامان زري پرسيد پات چي شده گفت درد مي‌كرد آقاي دكتر آمپول زد خوب شدم بعد آبتين با يك حالتي گفت : خدارو شكر همه تعجب كرده‌بودند خلاصه كلي بلبل زبوني كرد.توي اتاق مامان زري چند بيمار ديگه هم بستري بود از تک تکشون رفته پرسيده كه پاشون چی شده . بعد اومده براي نيكان پسرعموش داره توضيح مي‌ده كه مامان زري پير شده پاشو عمل كردن مامان زري هم روي اين كلمه حساسچشمک گفت نه مامان پير نشدم پام درد مي‌كرد عمل كردند زود خوب مي‌شم .نیشخند بعدشم كلي با نيكان بيمارستان گذاشتن روي سرشون بعد هم عمو پژمان زحمت كشيدند ما رو رسوندند خونه آبتين هم طبق معمول با گريه از نيكان جدا شد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان دیبا و پرند
12 مهر 90 21:41
سلام دوستم امیدوارم که مامان زری زودتر بهتر بشن تا این بچه ها نگرانی مریضی اطرافیان رو نداشته باشند.
فلفل بانو
16 مهر 90 14:06
انشالله بهتر بشن.