آبتينآبتين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

آبتین زندگی مامان

رفت و آمد

1390/1/24 11:19
نویسنده : شراره
442 بازدید
اشتراک گذاری

رفت و آمد آبتين به مهد شده يك معضل مخصوصاً امروز خيلي عصبي شدم، روزهاي گذشته صبح آبتين با آژانس مي‌بردم مهدكودك ولي راستش خيلي هزينه‌اش بالاست اينجوري ادامه پيدا كنه من بشينم توي خونه خيلي بهتره چون تمام درآمدم ميره پاي شهريه مهد و رفت و آمد از ديروز يك مسير اتوبوسي يافتم كه خيلي راحته البته درصورتيكه آبتين بيدار باشه ولي متاسفانه ديروز وقت رفتن به خونه توي اتوبوس خوابش برد و بنده بايد ايشون بغل مي‌كردم  مي بردم خونه، امروز هم از خونه خواب بود براي همين به ناچار لباسش پوشوندم بغلش كردم راه افتادم ولي از كت و كول افتادم توي اتوبوس هم هوا بد بود ترافيكم شديد خيلي عصبي شدم ديگه بايد تصميم بگيرم برم ادامه كلاس رانندگي و گواهينامه‌ام بگيرم، يكم همت و وقت مي‌خواد اميدوارم خدا كمك كنه هرچه زودتر اين كار انجام بدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ماهان
24 فروردین 90 11:34
الهی خسته نباشی آبتین جون مامانی رو اذیت نکن خوشگل خاله


سلامت باشي، از وبلاگ گل پسرت ديدن كردم ماشاء... چقدر بامزست خدا سلامت نگهش داره
مامان آبتين
24 فروردین 90 12:03
سلام . منم مامان آبتين هستن اما آبتين من هنوز خيلي كوچيكه. خوشحال مي شم 2 تا آبتين با هم دوست بشن
به وبلاگ آبتين من هم سر بزنيد





سلام نسيم جون، از وبلاگ گل پسرت ديدن كردم خيلي خوبه، پسرت هم خلي با مزه است الهي هميشه سلامت باشه سايه شماها هم روي سرش باشه