آبتينآبتين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

آبتین زندگی مامان

كيانا

1390/1/22 12:28
نویسنده : شراره
339 بازدید
اشتراک گذاری
كيانا اسم دختر همسايه ماست كه دو يا سه بار اومده خونه ما با آبتين بازي كرده، فكر مي‌كنم كيانا ۴ يا ۵ سال داشته باشه چون هنوز با مامانش آشنا نشدم و سن دقيق دخترش نپرسيدم ولي ماشاءا... قد و هيكلش اندازه يك دختر ۷ ساله نشون مي‌ده تپل مپله، خيلي با مزه است از اون بچه هاي بخوره روز شنبه حالم بد بود نيومدم سركار بنابراين آبتين هم مهد نرفت، خونه بود. ساعت ۱۱ حوصله اش سررفته بود، در خونه را باز كرد ديد كيانا دم آپارتمانشون ايستاده بهش گفت مياي خونه من؟ اونهم از خدا خواسته عروسكش برداشت اومد خونه ما رفتن توي اتاق آبتين مشغول بازي شدند من هم در حال ناهار درست كردن بودم اول براشون ميوه بردم ماشاء ا... همه ميوه اش رو خرد ولي آبتين كمي از ميوه اش رو خرد بعد ساعت ۱ غذا كشيدم كه بخورند آبتين كه بلند شد فرار كرد ولي كيانا قشنگ نشست و تا آخر غذاشو خرد(نوش جان) خوش بحال مامانش بدون هيچ مشكلي غذاشو خورد بعد رفت بازي كرد بعدشم به من گير داد كه بيا بشينيم پازل‌هاي آبتين رو با هم حل كنيم خلاصه تا ساعت ۴ بعد از ظهر مشغول بوديم البته بايد بگم نسبت به آبتين كه الان ديگه پازل ۱۰ تيكه به بالا را حل مي‌كنه ضعيف بود. آبتين ماشاء... ديگه پازل‌هاي پيش دبستاني رو حل مي‌كنه از اين مسئله خوشحالم. خلاصه كيانا از ساعت ۱۱ تا ۱۹ خونه ما بود و بنده هم شده بودم همبازي اونها كمي سخته با دو بچه سرو كله زدن.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)