آبتينآبتين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

آبتین زندگی مامان

مهدكودك

1390/1/21 12:44
نویسنده : شراره
315 بازدید
اشتراک گذاری
بالاخره امسال آبتين رفت مهدكودك بعد از كلي جستجو براي مهد بالاخره مهدكودك اميد مادر را انتخاب كردم نسبتاً بد نيست ولي شهريه بالاست اميدوارم بتونم از پسش بر بيام اولين روز (دوشنبه ۱۵/۰۱/۱۳۹۰) با گريه رفت سركلاس مجبور شدم چند دقيقه باهاش توي كلاس باشم تا با محيط آشنا بشه و آروم بگيره بعد بيام بيرون نيم ساعت هم توي دفتر نشستم تا ببينم اوضاع چطوره بعد رفتم سركار اين چندروز هم به همين ترتيب بردم و آوردم تا امروز كه صبح با هم رفتيم مهد تا رسيديم با خنده به مريم جون (دفتر دار و مسئول گرفتن بچه ها)گفت ديدي اومدم خونتون اونم با خنده گفت خوش اومدي ديروز چرا نيومدي دلواپس شديم (آخه ديروز حالم بد بود نتونستم بيام شركت براي همين آبتين هم پيش خودم بود) كفش‌هاي آبتين در آوردم و دمپاييش پوشوندم آبتين هم به مريم جون گفت من ميام مهد نقاشي كنم كاردستي درست كردم غذا بخورم بعد مامانم بياد دنبالم از بس ديروز بهش گفتم تو برو مهد نقاشي كن، كاردستي درست كن بعد نهارتو بخور من ميام دنبالت ديگه بچه ام ملكه ذهنش شده  خلاصه بدون اينكه به من توجه كنه رفت سركلاس خوشحال شدم كه بدون گريه و اصرار من رفت سركلاس. روز چهارشنبه هم يكه كاردستي درست كرده بود يك درخت بهاري البته با كمك مربيش ميتراجون اميدوارم همينطور ادامه پيدا كنه. 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نسترن
21 فروردین 90 13:22
سلام آبتین جون. ورودت به مهد کودک مبارک. الهی سال خوبی داشته باشی