آبتينآبتين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

آبتین زندگی مامان

جاي خواب

1391/5/21 11:25
نویسنده : شراره
821 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقته دارم با آبتين براي اينكه سرجاي خودش بخوابه مبارزه مي‌كنم ولي هر دفعه به بن بست مي‌رسم سر شب مي ره توي تختش من هم يك ساعت كتاب مي‌خونم تا ايشان بخوابند هر دفعه هم مي خواد عكس‌هاي كتاب ببينه خلاصه با بدبختي مي‌خوابونمش بعضي وقت‌ها كنار تختش خودم خوابم مي بره و وقتي بيدار مي‌شم تمام بدنم خشك شده بعد مي‌رم سرجام مي‌خوام بعد نصف شب يواش يواش يك موش كوچولو دوباره مياد توي تخت ما من هم كه ديگه قدرتي ندارم باهاش مخالفت نمي‌كنم ميزارم بخوابه ولي از چهارشنبه عزمم جزم كردم كه در اين كار موفق بشم براي همين موقع خواب در اتاق خوابمون مي‌بندم در اتاق هم به شدت سفته آبتين نمي‌تونه باز كنه مياد پشت در سه ساعت گريه مي‌كنه بعد وقتي مي‌بنيه خبري نيست مي‌ره سرجاش البته هم اون خيلي اذيت مي‌شه هم من ولي چاره‌اي ندارم اميدوارم نتيجه بده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان دیبا و پرند
23 مرداد 91 19:11
سلام دوستم برایت آرزوی موفقیت می کنم.