آبتينآبتين، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

آبتین زندگی مامان

درباره آبتين

1391/5/21 10:55
نویسنده : شراره
1,160 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از چند وقت تصميم گرفتم براي پسرم بنويسم اول از همه از پيشرفت‌هاي گل پسرم مي‌خوام بگم آبتين در شنا خيلي خوب پيشرفت كرده بطوري كه مربيش مي‌گه خيلي عالي شنا مي‌كنه ديگه پسرم بدون بازوبند توي قسمت عميق به راحتي شنا مي‌كنه در نقاشي هم خوب پيشرفت كرده قبلا آبتين نقاشي‌هايش خط خطي بود ولي الان نقاشي‌هاش موضوع پيدا كرده و خيلي خوب با نقاشي موضوع مي‌رسونه در زبان آنچنان پيشرفت چشمگيري نداشته البته اين مطلب به مهد هم انتقال دادم قرار برم با ميس مسي مربي زبانشون صحبت كنم كه هنوز وقت نكردم. در ژيمناستيك و قواي جسماني هم پيشرفت خوبي داشته آبتين پرش‌هاي خوبي مي‌كنه (برعكس مامانش كه هميشه توي مدرسه در اين قسمت نمره كم مي‌گرفتم) و اما در مورد وزن متاسفانه اصلا پيشرفتي نداشته و اين من نگران مي‌كنه ولي خوشبختانه قدش بلندتر شده و در مورد غذا خوردن همچنان با آبتين مشكل دارم زمان ناهار و شام مدام بايد بگم آبتين بخور آبتين بخور فقط زمان صبحانه بدون هيچ مشكلي صبحانه‌اش تا ته مي‌خوره خوشبختانه ميوه هم خوب مي‌خوره و در مورد اخلاق بايد بگم بسيار حرف گوش نكن شده يعني اصلا صداي من نمي‌شنوه ولي با اين حال پسر مهربون و خوش برخورديه براي مثال  ديروز در پاركينگ وقتي از ماشين پياده شديم همزمان با ما همسايه طبقه سوم كه تقريبا سه ماه به اين ساختمان اومدند با ما از ماشين پياده شدند من زياد ازشون خوشم نمياد چون خيلي بي فرهنگند پسرهاي دو تا موتور دارند كه گذاشتند توي حياط و جلوه حياط خيلي زشت كردند وقتي هم كه به مدير ساختمان گفتيم كه از آنجا بردارند گفتند 60 ميليون اينجا رهن كردم كه خودم و خانواده‌ام راحت باشند تازه به مدير ساختمان گفته نظافتچي حق نداره با آب پاركينگ و حياط بشوره چون من هم بايد پولش بدم براي همين دوست نداشتم باهاشون سلام و احوالپرسي كنم ولي آبتين هنوز از ماشين پياده نشده شروع كرد به سلام كردن اول آنها توجه نكردن ولي آبتين با سماجت از ماشين پياده شد و با صداي بلند سلام كرد بطوري كه آنها برگشتند و بهش سلام كردن بنابراين بنده هم مجبور شدم با ايشان سلام كنم  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)