آبتينآبتين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

آبتین زندگی مامان

نی نی

1390/11/12 14:05
نویسنده : شراره
415 بازدید
اشتراک گذاری

آبتين تازگي‌ها تا يك بچه ميبينه به من مي‌گه مي‌شه براي من يك ني‌ني واقعي بخري نمي‌دونم اين حرف كي توي دهنش انداخته متفکرمن هم خيلي راحت مي‌گم نه پول ندارم (خوب دروغ كه نمي‌گم واقعاً داشتن بچه توي اين دوره زمونه پول مي‌خواد اونهم فراوون) آبتين هم مي‌گه خوب برو از بانك پول بگيرنیشخند و همينطور مكالمه ما ادامه پيدا مي‌كنه تا من مجبور بشم حواسشو به يك چيز ديگه پرت كنم كه دست از سرم برداره ولي واقعاً وقتي بهش فكر مي‌كنم كه دوباره بخوام بچه دار بشم مو به بدنم سيخ مي‌شهنگراناسترس 

اميدورام خدا همين يكي‌ براي من نگهداره. آمين

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان دیبا و پرند
16 بهمن 90 12:50
سلام دوستم ریشه این درخواست رو می تونی در مادربزرگها پیدا کنی.
مامان احسان
16 بهمن 90 14:31
وایییییییییییییییی مثل من فکر به یه بچه ی دیگه حالمو خراب می کنه
شبنم
17 بهمن 90 13:18
آي بدجنس خوب يه ني ني بيار برا بچه ديگه
فلفل بانو
24 بهمن 90 8:39
خوب يه ني ني واقعي براش بخز عزيززززززم