آبتينآبتين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

آبتین زندگی مامان

كيش

1390/11/11 16:43
نویسنده : شراره
342 بازدید
اشتراک گذاری

در مدت زماني كه پست نگذاشتم يك هفته‌اي رفته‌بوديم كيش، به آبتين خيلي خوش گذشت مخصوصاً باغ‌وحش و پارك دلفين‌ها و آكواريم خيلي دوست داشت بعد به خاطر هواي پاكش آبتين اصلاً نه آبريزش بيني داشت نه سرفه مي‌كرد متوجه شدم تمام اين ها به خاطر آلودگي هواست به خاطر آرامش محيطش آبتين خيلي خوب بود وقتي مي‌خواستيم برگرديم مي‌گفت مي‌شه همينجا بمونيم دوست نداشت برگرده. توي اين سفر ما با همكار پيمان و خانواده‌اش همسفر بوديم اونها يك بچه داشتن كه 18 ماهش بود اسمش اميرحسام بود پسر با مزه‌اي بود بچه كمي لپ داشت آبتين هم كه قاتل لپ بچه‌هاست هي مي‌رفت مي‌اومد لپ اين بچه مي‌كند حسابي لپش سرخ شده بودنگران من هم مدام بايد بهش تذكر مي‌دادم آبتين نكن پوستش لطيفه زخم مي‌شه ولي كو گوش شنوا بچه‌ام افرادي كه خيلي دوست داره لپشون مي‌كنه خود من هم از دستش در امان نيستم مدام مياد جلوم لپهام مي‌گيره مي‌گه دوستدارم كوچولونیشخند يك نفر ديگه هم كه از دست آبتين در امان نيست نيكان پسرعموشه لپ اون بچه را هم خيلي مي‌كنه چكار كنم بچه‌ام محبتش به اين شكل نشون مي‌دهزبان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان دیبا و پرند
11 بهمن 90 19:51
سلام دوستم رسیدن به خیر. خوشحالم که پر انرژی برگشتی. طفلکی بچه هامون چه هوایی رو باید استفاده کنند. دلم یه معجزه می خواد.
شبنم
17 بهمن 90 13:20
والا منم كه آدم بزرگشم تحمل اين هوا رو ديگه ندارم چه برسه به بچه ها منم خيلي دلم ميسوزه برا بچه ها كه بايد اين هوا رو استنشاق كنن طفلكيها منم اميدوارم يه معجزه رخ بده و همه چي روبراه بشه الهي آمين