آبتينآبتين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

آبتین زندگی مامان

تولد نیکان

1390/3/19 23:35
نویسنده : شراره
373 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تولد نيكان پسرعموي آبتين من از صبح كه بلند شدم يك اشتباهي كردم گفتم امروز مي‌خواهيم بريم تولد آبتين هم من ول نكرد مدام مي‌گفت پس كي مي‌ريم تولد؟ تولد نيكان شروع نشد؟ عصبانی ولي من امروز حسابي بد آوردم اومدم موهامو سشوار بكشم موهام توي برس گير كرد هركاري كردم بيرون نيومد من هم از حرسم موهامو قيچي كردم، بعدش اومدم گردنبندم بندازم يكدفعه ديدم گردنبندم شكست اومدم لباسمو بپوشم ديدم يك گوشه از لباسم لك شده ديگه گريه‌ام در اومده بود مي‌خواستم نرم مهموني ولي گفتم درست نيست هم به خاطر آبتين و هم به خاطر نيكان بايد برم هرجوري بود خودم جمع و جور كردم رفتم توي مهموني آبتين به خاطر اينكه كمي حال ندار بود همش به من چسبيده بود و از كنارم تكون نمي‌خورد تا اينكه آهنگ سوسن خانوم اومد يكدفعه از بغل من اومد بيرون رفت وسط شروع كرد با نيكان بپر بپر كردن و رقصيدن تعجب شوكه شدم و در عين حال خوشحال از اينكه يكم حركت كرد آخه داشتم ديونه مي‌شدم از اينكه آبتين هميشه نيست آخه پسرم خيلي رقاصه توي مهموني‌ها هميشه وسط در حال قر دادن و آواز خوندنه كم كم يخش باز شد و خدا را شكر كمي حالش بهتر شد و شروع كرد با بچه‌ها بازي كردنلبخند نيكان جون تولدت مباركماچهورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)