آبتينآبتين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

آبتین زندگی مامان

هدیه روز مادر

1390/3/3 21:30
نویسنده : شراره
363 بازدید
اشتراک گذاری

امروز پيمان آبتين از مهد گرفت. ظاهراً مربيشون گفته‌ بود وقتي مامان‌ها اومدن دنبالتون نقاشي كه براي روز مادر براي مامان‌هاتون كشيدين بهشون بدين و بگين روزت مبارك. آبتين هم زماني كه پيمان مي‌ره دنبالش نقاشي به پيمان مي‌ده و مي‌گه روزت مبارك نیشخندميترا جون هم مي‌گه اينو بايد به مامانت بدي و بگي روزت مبارك خلاصه زماني‌كه اومدن دنبال من دم شركت تا سوار ماشين شدم آبتين نقاشي‌ به من داد و گفت مامان روزت مبارك خيلي لذت بخش بود من هم نقاشي گرفتم ولي كلي بوسيدمش. اين هم نقاشي پسرم كه براي من كشيده به قول خودش يك گل كشيده. الهي فدات بشم دست گلت درد نكنه پسر قشنگمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

maryam
17 خرداد 90 12:34
salam.che naghashie khoshgeli.mobarak bashe kadot khanoom.
فلفل بانو
18 خرداد 90 8:23
آبتين جان محتويات مغز مامان و همه همكاراش رو در محيط كار كشيده زماني كه از دست مديران قاطي مي كنيم و دلمون مي خواد موهامون رو بكنيم