آبتينآبتين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

آبتین زندگی مامان

سرزمين عجايب

1390/2/28 23:59
نویسنده : شراره
292 بازدید
اشتراک گذاری

امروز آبتين از طرف مهد رفته بود سرزمين عجايب ديروز كه آبتين از مهد گرفتم به من يك برگه دادن كه مبلغ 10 هزار تومان بابت خريد بليط و تغذيه يكسان براي رفتن به سرزمين عجايب بايد بپردازم و توي برگه نوشته‌بود كه از آوردن كيف خودداري كنيد.من هم امروز آبتين با 10 هزار تومان پول به ميتراجون تحويل دادم كه ميترا گفت پس كيفش كو؟ گفتم خودتون توي برگه نوشتين كه كيف نيارين، گفت : آهان آخه گفتم بعد از برگشتن ممكن گرسنه بشن. من هم خيلي ناراحت شدم آخه اينها تكليفشون مشخص نيست توي برگه مي‌نويسن كيف نيارين حالا مي‌گه كيفش كو؟ ماهي 300 هزارتومان مي‌گيرن بعد اينقدر نمي‌توانن هزينه كنن كه اگر بچه گرسنه شد سيرش كنن.عصبانی خلاصه بعداز ظهر كه پيمان آبتين از مهد گرفت اومدن دنبال من از آبتين پرسيدم خوش گذشت گفت رفتم هواما (هواپيما) سوار شدم ولي از چيز ديگه‌اي نام نبرد نمي دونم فقط يك بازي سوار شده بود يا بيشتر؟متفکر خلاصه آبتين تو ماشين خوابش برد تا ساعت 7 شب هم خوابيد بعد بلندشد براش تخم‌مرغ آبپز كردم كه با ولع خورد. بعد از شام هوس بستني كرده بودم به پپمان گفتم بريم بستني بخوريم كه آبتين به جت از تو اتاقش اومد بيرون گفت: منم بستني مي‌خوام آخه آبتين عاشق بستنيهخوشمزه مثل مامانش از خود راضی بالاخره ساعت 11 رفتيم بيرون بستني بخوريم خيلي خوش گذشت ولي برگشتني آبتين از بس سرفه كرد حالمو گرفتنگران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)