آبتينآبتين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

آبتین زندگی مامان

روز بد

1390/2/10 22:06
نویسنده : شراره
287 بازدید
اشتراک گذاری

امروز آبتين حالش خوب نيست نمي‌دونم چرا آبريزش بينيش بند نمياد الان يك هفته بيشتره آبريزش بيني داره دكتر هم بردمش گفت چيزيش نيست ولي كمي بيحاله صبح كه بردمش مهد با گريه و زاري رفت ميتراجون هم نيومده بود براي همين چندتا مربي باتفاق خانم جوادي (مدير مهدكودك) بزور آبتين از من جداش كردن، خيلي حالم گرفته‌است. اين دو روز كه نيومدم سركار يك عالم كار ريخته رو سرم بعداز ظهر ساعت 15/15 رفتم از مهد بگيرمش ديدم لباسش كثيفه صورتشم كثيفه منهم ناراحت شدم گفتم لطفاً صورت آبتين بشوريد مريم جون گفت امروز ميترا نبوده نتونستن خوب برسن گفتم اين دليل نمي‌شه تازه از صبح تا بعدازظهر آبتين دستشويي نبرده بودن حتماً ا به مدير مهد گزارش مي‌دمعصبانیبعد از مهد هم طبق معمول توي اتوبوس خوابش برد تا رسيدم خونه از خستگي مردماوه. جالبه همين كه رسيديم خونه بيدار شد بعد من نشستم روي مبل به حال خراب و نفس نفس زنان آبتين اومد پيشم گفت مامان چي شده گفتم خسته شدم بامزه مي‌گه من هم خسته شدم متفکر گفتم آخه خيلي فعاليت كردي بخاطر اونه خلاصه اومدم كمي استراحت كنم ولي مگه گذاشت مدام دستش يا روي گونه‌هام بود لپم مي‌كند يا نازم مي‌كرد نمي دونم چرا نمي‌خوابيد البته بعد فهميدم بخاطر اين بود كه ببخشيد پي پي نكرده بود خلاصه تاآخر شب پروژه داشتم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

sahar
11 اردیبهشت 90 12:13
سلام خدا بد نده امیدوارم زود خوب بشه
مینا
11 اردیبهشت 90 12:36
سلام،به احتمال زیاد آبتین جون حساسیت کرده،بهش عرق شاتره با کاسنی رو مخلوط کنید و بدید ایشالا خوب میشه،مزه عرق هم تلخ نیست


ممنون از راهنماييت