آبتينآبتين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

آبتین زندگی مامان

برنده

1390/5/25 12:52
نویسنده : شراره
360 بازدید
اشتراک گذاری

آبتين امروز مسابقه شنا داشت از ساعت 10 صبح من و پيمان رفتيم مهد تا بچه‌ها همه جمع بشن و خانم جوادي مدير مهد سخنراني كنه نيم ساعت طول كشيدمن يك ساعت مرخصي گرفته بودم خلاصه ساعت 40/10 شروع كردند اول بچه‌هاي بزرگتر طول استخر شنا كردند سه نفر سه نفر مسابقه مي‌دادند خيلي جالب بود از همه جالب‌تر اينكه آبتين بدون نق زدن كنار استخر نشسته بود و بچه‌ها را تماشا مي‌كرد ساعت 11 بالاخره نوبت آبتين شد با دو تا ديگه از بچه‌ها رفت داخل آب و شروع كرد عرض استخر شنا كردن باورم نمي‌شد آبتين ترسو خيلي قشنگ رفت توي آب و شروع كرد به شنا كردن خيلي عالي بود بين دو نفر ديگه آبتين اول شد و بهشون مدال دادند من و پيمان خيلي خوشحال بوديم آبتين مثل قورباغه شنا مي‌كرد. بالاخره شنا كردن ياد گرفت البته اول راه هست. موفق باشي پسرم اميدوارم توي تمام مراحل زندگيت موفق باشي و من و بابا پيمان شاهد موفقيت‌هات باشيم. دوستت دارمقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان دیبا و پرند
25 مرداد 90 23:16
سلام دوستم
همیشه موفق باشی آبتین جان.


متشكرم
فلفل بانو
8 شهریور 90 9:22
الهي انشالله هميشه موفق باشه ولي تو چرا شيريني ندادي من اگه پسرم مدال بگيره كلي چايي شيرين به مردم مي دم
نی نی توپولی
14 شهریور 90 13:50
آفرین آبتین جون...