آبتينآبتين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

آبتین زندگی مامان

نقاشي

1390/3/2 20:06
نویسنده : شراره
326 بازدید
اشتراک گذاری

امروز كه رفتم آبتين از مهد بگيرم ميترا جون ديدم در مورد آبتين با ايشون صحبت كردم ميترا جون مي‌گفت آبتين خيلي پسر خوبيه من خيلي دوستش دارم خيلي با احساسه تعريف مي‌كرد كه سر كلاس نقاشي به بچه ها گفته بودم كه هركي يك گل براي روز مادر براي مامانش بكشه آبتين هم شروع كرده به خط خطي كردن (البته به حساب خودش گل كشيده) بعد بچه‌هاي كلاسشون چون از آبتين بزرگتر هستن اون مسخره‌كردن كه ميترا جون ببين آبتين خط خطي كرده ميترا جون هم حسابي از آبتين دفاع كرده كه اين هنوز كوچوله كم كم ياد مي‌گيره شما با آبتين كاري نداشته باشين مي‌گفت نسبت به سنش نقاشيش بد نيست رنگ‌ها رو خيلي خوب مي‌شناسهاز خود راضی. گفتم خبر نداري تمام در و ديوار اتاق آبتين رول كاغذ چسبونديم كه ايشون نقاشي كنن آخه علاقه داره روي ديوار نقاشي‌كنه یول

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)