آبتينآبتين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

آبتین زندگی مامان

دايناسور

1390/2/23 17:30
نویسنده : شراره
415 بازدید
اشتراک گذاری

امروز به يك چيزي دقت كردم متفکرآبتين ديگه زياد به دايناسورهاش كار نداره ظاهراً شخصيت‌هاي كارتوني ديگه مثل بت من ، اسپايدرمن، بن تن جاشون گرفتن، ولي عصري كه پيمان با يك مجله در مورد دايناسورها اومد خونه و گفت مي‌خوام با آبتين بشينيم بخونيم حال كنيم من گفتم فكر نمي‌كنم مثل قبل علاقه‌اي داشته باشه ولي وقتي آبتين بيدار شد و مجله ديد، ديدم نه هنوز بهشون علاقه‌منده و اسم‌هاي دايناسورها يادشه تيرانازوروس، آپروپتريس...تعجب پيمان هم كيف مي‌كرد و بقيه نژادها رو براش توضيح مي‌داد،. به خودم گفتم نه بابا اين علاقه ژنتيكياز خود راضی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

اردشیر بابکان
25 اردیبهشت 90 23:28
درود بر شما اگر علاقه دارید من در وبلاگم مطلب کوتاهی درباره ابزار گزینش درست انسان از دیدگاه زرتشت نوشتم لطفا اگر علاقه دارید آن مطلب را بخوانید و دیدگاهتان را بیان کنید. با تشکر از شما دوست عزیز